Fashion, #Whomademyclothes ?

#Whomademyclothes ? Dos anys després de l’accident de Rana Plaza a Dhaka, Bangladesh, on hi va haver més de 2000 morts i més de 2500 ferits, el moviment per revolucionar la indústria de la moda segueix en peu i cada vegada més actiu. 

D’aquí neix el moviment Fashion Revolution que aquest any va llançar la campanya Who Made My Clothes per posar-nos en contacte amb les marques i poder-los preguntar d’on ve la roba que portem, qui la fa, amb quines condicions i a quin preu.

Ja fa uns mesos que he convertit aquest tema en una obsessió, però de la mateixa manera que la roba és  el que la gent veu de nosaltres, la nostra carcassa del dia a dia, i potser el que amaga qui realment som, és alhora una manera d’expressar-nos, d’ensenyar com pensem, com ens sentim avui, i com volem que la gent ens vegi. Així que haurem d’escollir bé per tal que la nostra roba representi allò que volem ser.

Entreu a People Tree, mireu la seva història, com treballen i com tracten el producte i la gent que hi ha al darrere. Aquest és el canvi que fa la diferència.

ES

#Whomademyclothes ? Dos años después del accidente de Rana Plaza en Dhaka, Bangladesh, donde hubieron más de 2000 muertos y más de 2500 heridos, el movimiento de revolución de la moda sigue en pie y cada día más activo. 

Así nació el movimiento Fashion Revolution, que este año 2015 lanzó su campaña “Who made my clothes” para ponernos en contacto con las marcas y preguntarnos de dónde viene la ropa que llevamos puesta, quién la hace, en qué condiciones y a qué precio. Ya hace unos meses que he convertido este tema en una obsesión, pero de la misma forma que la ropa es lo primero que la gente ve en nosotros, nuestra carcasa del día a día, es al mismo tiempo una forma de expresarnos, de poder enseñar cómo pensamos, cómo nos sentimos y cómo queremos que la gente nos vea.

Así que si la ropa nos define, tendremos que escoger bien la ropa que represente quienes queramos ser. Os recomiendo entrar en la web de People Tree, ver su historia, como trabajan y como tratan su producto y la gente que hay detrás. Este es el cambio que marca la diferencia.

Fashion, who made my clothes

Deixa un comentari